Charlie ❤

Jag saknar dig enormt mycket.
Önskar jag hade hunnit träffa dig en sista gång.
Vi träffades senast 2007, vi hade kontakt till & från fram tills 2009!
2 månader innan du dog tänkte jag på dig & försökte ta kontakt.
Utan & lyckas, jag önskar jag bara hade fått prata eller träffa dig en sista gång.
2 månader senare fick jag beskedet att du gått bort.
Jag höll på att falla sönder, jag tappade 3 månader av skolan för de enda jag kunde va & tänka på dig.
Men de är skitsamma, jag fick en till chans & jag intalar mig själv att de va din förtjänst!
Om jag bara hade kunnat hjälpa dig.
Jag vet att du kollade på oss på din begravning, nästan alla 1000 platser i kyrkan va fullsatta!
De finns så många som bryr sig om dig vännen!
Önskar jag hade hunnit & skriva i minnesboken, men jag hann inte.
Men de spelar ingen roll, du finns alltid i mitt minne ändå!
Lyssnar på dina låtar nästintill varje dag.
Jag har känt dig sen jag va 5 år.
Idag 24/4 är det exakt 6 månader sen du tog ditt beslut & försvann...
"Jag hör din röst ibland & påminns om när vi var barn"
Jag Saknar Dig!
❤ CHARLIE ÅHLANDER
*930605-101024




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0