I try ...

Ska försöka bättra mig på att blogga, bloggar typ 1gång i månaden liksom?!


Kan berätta lite om dom senaste dagarna...
I torsdags va jag på grillnatta med älskling, svärmor & hennes jobbarkompis Ewa!
Sen va jag på fest hos steffen, men drack dock ingenting. Älskling valde att ta några bärs..
Slutade med att Robin sov här & Isak också en stund.
Somnade vid kl 09 på morgonen, sen i fredags va jag barnvakt åt fredriks lillebror Ludde :)
Sen åkte älskling & lanade ute hos en gemensam vän, kim!
Jag & hanna åkte ut dit efter barnvaktandet.. Sen åkte vi lite...
I lördags så va jag mamma & hanna på stan, sen åkte vi ut till lanet igen..
Sen kollade vi på sommarkrysset & film, sen åkte till lanet ännu en gång & lämnade lite saker.
Sen gled vi lite på stan igen.. D.v.s åkte bil, Hanna har ju körkort :)
Vi avslutade kvällen med en film & hon gick hem runt 04-05 nångång.
Idag har jag, mamma & Hanna bara slappat...
Inte gjort ett skit typ..
Men imorrn, eller ja idag så ska vi ut på stan & gå lite ärenden.
Sen nu på fredag så åker Hanna till Sthlm, & sen den 10:e så åker hon till Gran Canaria... Orättvist! :)
Nu är de dags att sova, men först toa besök blev eeenooormt kissnödig ;P haha
Sen några bloss! Godnatt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0