Everything 30/3 2011

Hejhej från världens sämsta bloggare?! Haha. Saksamma. Mötet jag hade för snart 3 veckor (?) sen gick bra! Ska plugga som en idiot nu dom sista månaderna! Allting flyter på nu. "Kompis de går bra nu" ;) haha. Idag har ja varit o skolan, kom hem & somnade typ direkt & vaknade halv sju?! Gick upp & lagade mat. Sen gjorde jag mig iordning & packade lite oså, sen gick ja & bror till Willys & handlade cigg. Gick bort till Ica, telefon ringde & pratade med Hanna i 40 min & uppdaterade livet lite :) , inte pratat med henne på typ 2 månader (?!) :O, Fast vi bor 1 min från varandra. Haha. Men vi skulle höras på fredag igen :)  vid Ica träffade jag Lizette i typ 20 min & sen hämtade svärmor mig där när hon slutade jobba vid 22 :). Så nu är jag hemma hos älskling & ska snart inta duschen :). Imorrn äre Resturangdag & sen ska jag träna med bror & sen träffa Lizette & Hanna S :). På fredag ska jag träffa efterlängtade Emelie <3 Vi ska nog parta ihop :) Kulkul. Nej nu måste jag in i duschen innan kl blir för mkt.  TTYL.  ( & dedär me ny design, de kommer ) :)

Kommentarer
Postat av: -

låter som du får hur mycket komentarer som helst. fast du inte får det. hahaha

2011-04-01 @ 21:49:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0