Helg & vecka i korthet....

Va ett tag sen jag skrev nu. Haha. Är inte så bra på dehär med bloggning :P Menmen. I helgen har jag haft sjukt kul, iaf i fredags då jag festade med Lizette hemma hos Steffen. Va riktigt trevligt. Kom hem vid 3-4 tiden. Tur att vi bor i samma trapp så de va inte så långt att gå hem precis. Hahaha. Skönt & slippa bära på väska & jacka & sånt tjaffs :) Umgåtts med Lizette typ hela veckan med :) , kul. Saknat henne! Sen igår va jag hemma hos älskling på kvällen, kom dit typ vid nio eller nått sånt. Vi umgicks lite, men sen gick han & la sig. Jag kollade lite på nätet men sen så satte jag på 101 sätt att åka ur en gameshow på TV3 play. & somnade innan jag hann & se vem som vann. Somnade runt 3 tiden & vaknade vid nio av att Fredriks lillebror va extremt högljudd -.-". Haha. Så jag & älskling gick upp & umgicks & så. Vid 18 tiden gick jag & mötte mamma, handlade & gick hem. Kollat på Solsidan, duschat & nu kollar jag på Bröllopsfotografen. Men just nu har nyheterna avbrutit -.-... Sen blire sängen.  Skriver igen när jag har tid & lust :) TTYL

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0