Skolan

Sitter i skolan på data lektion, läraren har gått på möte & han hade inga uppgifter med sig eller nått.
Så här sitter vi! Haha.

Idag är de möte efter 1 månad med rektorn.. Får se hur de går..
*Håller tummarna*

Funderar också, när jag har tid att göra om hela min blogg! Göra den mer fräsch!
Nu är den så mörk & så. Ska ha vanlig svart text istället för lila & sen normala bokstäver!
Min header bild är ändå typ, 2-3 år gammal.. Men de får bli när jag har tid & ork.

Är även trött på onödiga kommentarer, om de inte passar er, läs inte?!
Hur svårt kan de va? Istället för att lägga en onödig kommentar kan man väl bara skita i det?.
Menmen.

Nu strax ska jag gå, har svenska lektion vid 10.15 så..
Sen äre lunch, sen håltimme & sen slutar jag.
Sen möte halv fyra..

TTYL

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0