Natt till onsdag 18/5 -11

Sitter just nu hemma hos älskling. Han har fått sin nya dator så vi sitter vid en varsin, haha!
Jag sitter & lyssnar på musik & han spelar.. Ska strax gå & lägga mig, kl är ju ändå 02.24 just nu..
Skola imorrn, men jag börjar 12.35, skönt!
På fredag kanske jag ska med Hanna S till hennes mamma i Hedemora, så pappa kanske hämtar mig där.
Men tror inte de blir nått för pappa har inte hört av dig om pengar..
Om inte de så ska jag nog på Pirates Of The Caribbean 4 3D på lördag i Linköping.
Men jorden går ju under på lördag med, enligt någon senil gubbe på 82år..
Men lite nojjig blir man..
Nee, nu ska jag stänga ner detta & sen sova. Är övertrött...
BTW, har beställt en OnePiece- Glad tjej!
Godnatt :)
* Tänker på dig *





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0